Dobrý den, motor ven!

dira_v_bloku_motoru
Režim čtení

Největší noční můrou každého tunera je bezesporu selhání motoru během ladění. Někdy se může jednat “jen” o fouklé těsnění pod hlavou nebo také ojnici koukající z bloku motoru. Vidět skrz motor krátce po měření na brzdě nechce nikdo. Faktem je, že spousta lidí jde těmto katastrofickým scénářům zbytečně naproti.

Dvakrát měř, jednou řež!

Nestačí jen osadit sériový motor větším šnekem nebo do série dodělat vstřikování N2O (oxid dusný, nitro nebo také rajský plyn). Občas stačí jen při ladění výkonu nezacházet až za hranice možností vnitřních komponent a spokojit se s určitým bezpečným výkonem. V tomto případě také rozhodně platí přísloví “méně je někdy více“.

Jak to pak vypadá, když se to přežene s výkonovými úpravami a motor se rozhodne rozházet písty po dílně? Více ve videu!

Podobné články

Komentáře

Domů
Blog
Události
Inzerce
Obchod