Nenápadná Integra Type-R DC

Honda Integra Type R DC
Režim čtení

Type R označením se odjakživa pyšní ty nejvýkonnější produkční vozy japonské automobilky Honda. Není tomu jinak ani u této Integry Type-R DC. Na první pohled ale klame tělem!

Z venku vše vypadá vcelku sériově. Není na ni skoro znát, že by ji někdo upravoval. Patrné je jen to, že auto prošlo celolakem. Nemá pro Hondy typický velký koncový tlumič, jak u nich bývá často zvykem. Častokrát se v koncáku některých upravených Hond může vyspat i sousedovic pes. Asi by jste čekali, že ji vlastní někdo, komu se prostě sériovky líbí. Opak je pravdou! Když okouknete zbytek auta, všimnete si v předním nárazníku nasávacího otvoru, na který navazuje opravdové sací potrubí pro účel chlazení. Už v tento moment nabýváte podezření, že onen vůz úplně sériovka asi nebude. Zrovna tento konkrétní kousek začíná být zajímavější po otevření kapoty.

V čem tato Integra vybočuje z rodiny Type-R vozů?

Místo sériového 1,8L VTEC Type-R motoru pod kapotou se zde ukrývá motor z Hondy Accord, z výroby značený jako K24A3 (euro spec 03′-07′). Jak už označení motoru dává tušit, jedná se o motor s větším objemem, a to 2,4 litru! Majitel této Integry Type-R, Andrew, chtěl kombinaci něčeho výkonnějšího a jedinečnějšího. Swapem motoru toho za nás docílil s přehledem. Díky většímu objemu motoru se zvedl krouťák a svým výkonem tak daleko přesahuje limity původního 1,8L VTEC motoru!

Užijte si tuto ikonickou Integru Type-R ve videu od THE-LOWDOWN.com!

Úpravy vozu oproti sérii:

  • Swap motoru za K24A3 (objem 2,4 litru)
  • Nasávač J’s Racing
  • Řídící jednotka Hondata K-Pro V4 ECU
  • Drag Cartel 2.2 Endurance vačkové hřídele
  • Race-Spec táhla řazení
  • HYBRID RACING palivový systém
  • K-Tuned’s Race-Spec Billet DC5 Rev2 řadička s OEM DC5R hliníkovou hlavicí řadičky
  • Kola Rays TE37’s (16×8+30)
  • Hardrace HS Spec podvozek

Líbil se Ti článek? Sdílej ho s přáteli!

Podobné články

Komentáře

Domů
Blog
Události
Inzerce
Obchod