Přestavba nového Huracánu na Drift speciál!

Režim čtení

Pokud jsi šokován z toho, že někdo dokáže rozřezat Lamborghini, tak se dále raději nedívej. Tady je totiž příběh novozélandského jezdce „ Mad ” Mikea Whiddetta, který zaryl svůj řezný disk do zbrusu nového, úžasného Lamborghini Huracán, aby jej proměnil v driftovací bestii.

Kdo je ,,Mad” Mike?

„Mad” Mike Whiddett je známý pro svou rychlost ve světě driftingu. To, co ho ale odlišuje od zbytku jezdců jsou auta, která tvoří, když za volantem zrovna nesedí.

Jakožto motocrossový jezdec si vysloužil přezdívku „Mad” (Šílený) za své zlomeniny a otřesy mozků, které se mu stávaly na dvou kolech. Po posledním pádu se rozhodl, že naskočí do driftovací scény a svůj příchod oznámil speciálně upravenou Mazdou RX-7 s 515 koňmi – MADBUL .

Ve své době měl však problémy se dostat na vrchol kvůli finanční situaci. Mike byl vychováván svou matkou samoživitelkou Sue a protože již od útlého věku tíhl k jízdě na motorkách, všechny volné prostředky cpal do vylepšení a oprav. Pak přišla auta a zatímco jeho matka kroutila hlavou nad tím, proč nemůže mít normální auto jako ostatní, Whiddett každé z nich překopával podle svých představ v garáži, kterou nazývá MADLAB (“Šílená laboratoř”). Teď mu ovšem pod ruce přišel supersporťák od Lamborghini.

Jak Mike přišel vlastně k Lambu Huracán?

Během Festivalu rychlosti v Goodwoodu v roce 2018 jsem seděl s jeho majitelem Lordem Marchem a povídali jsme si o našich autech. Pak se zeptal, jak bych překonal svůj aktuální build…

[MADBUL Mazda RX7 Gen 7.3]
Vysvětlil jsem mu, jak by můj ultimátní supercar build mohl vypadat. Lord March se otočil a poklepal na rameno Stefanu Domenicalimu, šéfovi Lamborghini. O několik měsíců později sedím na 26-ti hodinovém letu z Nového Zélandu do továrny Lamborghini v Italské Bologni. V dubnu jsme převzali klíče a nyní mám ve svém vozovém parku Lamborghini. Ani po postavení toho auta se to zatím úplně nevstřebalo.

Chtěl jsem auto, které by kopírovalo můj styl. Jaké? Kompletně překopané se superagresivním širokým tělem a samozřejmě schopností driftovat. Lamborghini jednoduše řeklo, ať si vyberu, jaké auto chci.
Tak jsem sáhl po modelu Huracán RWD LP 580-2 s pohonem na zadní kola, motorem V10 a s výkonem 580 koní a masivními 540Nm.
Lamborghini mělo jen jednu podmínku – motor musel zůstat atmosferický. Vzhledem k tomu, že náš tým miloval atmosférické verze motorů u modelů značky Mazda, byl jsem s tím v pohodě.
V10 byla vylepšena na 620 koní a ještě předtím, než jsme na tom začali pracovat, ale rozhodně jsme to chtěli posunout nejdál, co to půjde. Výsledkem je 800 koní spolu s Nitrem.

O Lambu podrobněji

Barva – Matná, stříkaná. Žádná folie. Je to motiv ,,ošlehaného,, letounu Eurofighter. Veškerý lak a loga jsou vlastnoruční práce Mika.

Odpružení – o stabilitu vozu se stará podvozek od firmy AirREX. Jak lze tušit z názvu, jedná se o vzduchový stavitelný podovzek. Firma dělá podvozky speciálně pro Huracány.

Kola – Přední kola jsou od formy Rotiform. Současně vychází z variace Le Mans Aerodisk z 80. let. Díky tomu je zde větší přísun vzuchu pro chlazení předních, při driftingu velmi zatěžovaných brzd.

Karosérie – Wide-Body kit je od Liberty Walk. Spolupráce zde byla přímo se samotným Wataro Kato-sanem z Japonska. Kit je jeho výtvor a dodává exteriéru šířku a agresi.

Video ze stavby

Premiéra na GoodWood festivalu rychlosti

A nakonec, galerie fotek!

Podobné články

Komentáře

Domů
Blog
Události
Inzerce
Obchod