Diskuzní fórum

Musíte se nebo Registrovat pro vytváření témat a psaní příspěvků.

Benyho 3000GT VR4

Konečně jsem se dokopal taky k tomu, abych na našem fóru představil svého mazla 😀

V únoru 2020 jsem si dovezl Mitsubishi 3000GT VR4 twin turbo. Nevím proč, toužil jsem vyloženě po motoru s dvěma turby, hrozně mě to lákalo. Měl jsem v merku i Audi S4 B5, ale GT je přeci jen raritnější. U nás jich je jako šafránu a já se rád odlišuji 🙂

Specifikace:

  • Rok výroby 1996
  • Barva asi za mě nejhezčí Caracass Red
  • Benzínový motor 6G72TT (3-litr V6 s dvěma turbínami)
  • výkon 221kw (300 koní)
  • Turbíny aktuálně foukají 1,1 baru
  • Používám olej 10W40 značky Amsoil s vysokým obsahem zinku (šetří zdvihátka ventilů)
  • Převodovka Getrag, 6st. manuál
  • Stálý pohon 4x4 v poměru 45 na 55 (předek/zadek)
  • Active Aero paket - podle rychlosti se naklápí zadní křídlo a přední podspoiler
  • Natáčecí zadní náprava
  • Jako bačkůrky mám 18" kola Alutec na gumách Yokohama 245/40 (kola plánuju jiné)
  • Hmotnost vozu +-1700kg - jo, je to koráb, bečka, ale rozletět se umí 😀
  • Přední kotouče vrtané 320mm průměr
  • Papká si jen Vervu 100 oktan
  • ABS a protiskluz máme také 😀
  • Co se týče komfortní výbavy: sedačka řidiče komplet v elektrice, okna v elektrice, dálkový centrál, střešní okno, multifunkční volant, digi klima, origo rádio s CD měničem a AUX konektorem - ani ho moc nepoužívám, zadní sedačky spíš pro parádu, nikdo normální se do nich nevejde 😀

V plánu je toho strašně moc, rozepisovat se o všem by bylo na obsáhlý román 😀 Stay tuned a nic Ti neunikne 😉

Nahrané soubory:
  • DSC02872-2.JPG
  • DSC02874-2.JPG
  • DSC02878-2.JPG
  • DSC02883.JPG
  • DSC02887.JPG
  • DSC02890.JPG
  • DSC02893.JPG
  • 119917921_3630989856923252_3430632104601874176_n.jpg
  • 119993367_3630989946923243_1161980634904094361_n.jpg
  • 20200612_133258.jpg
Zakladatel projektu DriveZone a vášnivý petrolhead.

Konečně nový chladič a hadice na vodu. Už to bylo potřeba 😀 Do auta šel nový, 2-stěnný, celohliníkový chladič Mishimoto, který má o 30% větší chladící výkon oproti sérii. Před montáží se samozřejmě udělal 3x komplet proplach celého chladícího systému. Je to znát neskutečně. Spolu s chladičem se dopasovával přední active aero podspoiler, dávaly se nové hadice na vodu také od Mishimoto, hromada nových vysokotlakých nerez spon atd..

Nahrané soubory:
  • 219756383_4500980123257550_2727936055872946119_n.jpg
  • 219839038_4500980373257525_282730276109919496_n.jpg
  • 220215033_4500980603257502_4838846484592852490_n.jpg
  • 219820776_4500980799924149_3496457191643550022_n.jpg
  • 219727487_4500981099924119_72024342558538078_n.jpg
  • 219758704_4500981319924097_7595770107402494801_n.jpg
Zakladatel projektu DriveZone a vášnivý petrolhead.
Back to top button