Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Je fakt, že bobáci jsou na tyhle úpravy hovádka.. neuvěřitelný co jsou schopni ze 4válce vyždímat 😀
Za mě číslo 7 😉
ta cenovka je dobry maso 😀
Na to už by mi asi Hypo taky nedali :D:D:D ale věřím že se najde blázen co to koupí
Tak jim stačí prodat pár kousků a jsou vysmátý 😀 Hypotéka na auto s těží 😀 navíc na takové, lepší se rozprodat na orgány a pár míčů doplatit když z Tebe něco zbude 😀 🙂
je to hrozne predazeny podle me. Za ty prachy koupite nekolik supersportu jine znacky
Takový výkon teda dostat do takového starého auta je opravdu šílenost.
Tomu říkám víkendovka! 😀
Ano, vcelku nenáročná na údržbu a spotřebu pneumatik 🙂
Jedna z ikon české drift scény. Pecka 🙂
tisíc kilo na takovou velkou vránu s mega motorem je slušná váha 😀
Klasická očesaná závodní verze. Klimatizaci a jiné komfortní prvky v ní asi člověk nenajde.. 😀 🙂
moc hezké auto a i slečna musím říct 😀
Souhlas. Ta barva byla dobrá volba. V kombinaci s těmi černými doplňky je to pecka!
Tak to je pecka! Kam se chodí na takové ženy? Krásná a ještě k tomu jmí dělat na autech! 😍😍
výchova už od mala 😀
No dopr….. Jemu dělat navigátora tak s sebou vozím balení pampersek
😀 Je vidět, že to auto má perfektně v ruce.
To už není lambo…..
Pokrok člověk nezastaví.. přijde doba, kdy se budeme vracet ke starší autům dle mého názoru..
na prvni pohled bych skoro rekl ze je to fakt hra s mega luxusni grafikou 😀
s tim turbem to snad zere i travu okolo silnic ne?
To turbo vypadá i větší jak moje hlava.. 😀
Libovka! Je vubec nejaky R32 GTR i u nas?
Těžko říct.. pokud ano, člověk se spočítá na prstech jedné ruky 🙂
asi tak
Na tohle jako uz je potreba pilotni prukaz ne????? 😀
Taky bůhví, kam až se výkonem dostanou.. jak jsem psal výše, vše je ve fázi testování 🙂
Greta na ne musi byt pysna lol 😀
Ty ledviny jsou teda otresny…..
ten zvuk je koulervouci!
Trošku soundgasm bych to nazval 😀
400 v hodine a jediny co clovek uslysi je vzuch kolem auta….. neni to nuda? 😀
Já bych řekl, že Gréta by si s tím vystačila 😉 😀
i ve 400 za hodinu se da znicit detstvi….
😀 😀 😀
Ta barva….. ouuuuu
ta bila s2000 je bozi!!
No tak to je zradlo….. <3
fuha, pekny delo!
r34 all day…..
Tak nějak 😀 ale i s R32 bych se spokojil 🙂
Fešná astrule. měl jsem kdysi efkovou astru,tahle vypada moc pěkně
Bertonky měly už v té době nadčasový design, dodnes jsou to moc pěkná auta, jen jejich cena navzdory tomu moc nestoupá 🙁
Hooodne dobry! to maji klasickou atmosferu nebo nejak upraveny???
Co vím, tak turbené to nemají 🙂
drobecek 😀 😀 😀
to fakt redakci nevadi ze jeste neni po 22. hodine????
Zdravím Petře. Nemohl jsem si pomoci. Hluboce se omlouvám 😀 🙂
za me to teda uz moc spolecneho s devadesatkami nema po tech upravach,ale vypada to, ze si s tim celkem vyhral.
bageta na 2 kolech 😀 sednout do toho po poradnem obede tak by se mnou mel stabilizator co delat 😀 😀 😀
Mě osobně fascinují spíše přídavná kolečka alá první kolo pro dítě 😀
ty uhly kol jsou zvlastni,moc tomu nesedi…..
tenhle rekord je udajne podvod
Je okolo toho spoustu nevyjasněných věcí, nicméně CEO SSC Jerod Shleby chce zopakovat celý pokus o rekord za přítomnosti známých YouTuberů, kteří jej osočují ze lhaní. Tak uvidíme sami, na čí straně bude pravda. Shelbyho pár hodin staré vyjádření zde: https://youtu.be/BrclO1wG2Y8
Za me rozhodne nejlepsi to cerveny 300zx
boha to musi mit spotrebu jak rusky tank
tohle mi posvitit v noci do oken baraku tak asi vyskocim z kuze
Dokážu si to představit.. 😀
ted uz jsem asi videl vsechno…..
Mám takovej pocit že tenhle borec za mnou jezdí pravidělně když jedu dom z noční 😀
na nejake nevkusne upravene tuzing kary jak delane 😀
To je pravda, na první pohled tomu nejsou vidět ani kliky dveří 😀
mit takhle provokativne oblecenou kolegyni nebyl bych schopen zadne prace
u toho dragsteru na 0:56 jseem se malem pos….
to zrychleni na 2 kila je slusny ficak za takovy cas neudela ani moje auto 80 😀
to moje sice jó, ale na atmosféru je to hodně slušný 😀
ten pritlak na konci me fakt dostal 😀 ale souhlas. Je to blazen
Ta barva tomu sedne jak prdel na hrnec. Fakt moc pekna kara
NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY:
– Bude možné zakoupit na místě vstupenky?
Vstupenky na místě budou, vyprodání areálu není předpokládáno.
– Kolik je vstupné?
Vstupenky budou na místě za 350Kč pro řidiče US vozů, 450Kč pro návštěvníky a za 900Kč pořídíte rodinnou vstupenku pro 2 dospělé osoby a 2 děti nad 130cm. Předprodej začínal na 100Kč.
– Platí i děti?
Každý návštěvník nad 130cm platí vstupné.
– Co je třeba splnit pro vstup do areálu? (COVID-19)
„Je třeba splnit jednu z následujících podmínek –
a) byl/a jsem testován/a: PCR (před méně než 7 dny) / antigenním testem (před méně než 3 dny) s výsledkem negativní
b) prodělal/a jsem nemoc SARS-Cov-2 (v méně než 180 uplynulých dnech)
c) jsem očkován/a a od přijetí poslední dávky uplynulo minimálně 14 dnů
Jednu z výše uvedených podmínek jsem připraven/a doložit případné kontrole na místě.“
– Je možné přespat v areálu?
Ano, v areálu je možné přespat.
– Je možné přijet s karavanem?
Ano, je možné přijet s karavanem, připojení na elektřinu nebude letos možné.
– Platí se za přespání na srazu?
Přespání je zdarma.
– Od kdy bude otevřen areál?
V pátek se naše brány otevřou v 11.00 hod.
– Je možné přijít do areálu se psem?
Ano, pes musí být připnutý na vodítku a v případě potřeby vybaven také náhubkem. Samozřejmostí je také úklid exkrementů.
– Kde je Holýšov?
Holýšov je mezi Plzní a Domažlicemi na západě Čech (PSČ 34543).
– Jaký je program srazu?
Kompletní znění programu naleznete zde: https://www.hollywooduscars.com/sraz-2021
– Mohu přijet na sraz jen na sobotu na “otočku”?
Ano, je to možné. Nicméně jednodenní vstupenky není možné technicky nabízet.
– Proč nenabízíte jednodenní vstupné?
Jednodenní vstupné není technické možné prodávat. Lidé, kteří dorazí již v pátek mohou v areálu kempovat a nelze tedy všechny účastníky z areálu „vyhodit“ a zpět po půlnoci vrátit jen ty, co mají celosrazové ID pásky. Proto tedy na našem srazu lze zakoupit pouze na celou dobu konání akce a můžete se opakovaně do areálu vracet a znovu ho opouštět.
– Vstupenky platí na celý víkend?
Ano, všechny vstupenky jsou celovíkendové.
– Je možná platba EUR(€)?
Přijímáme pouze platby v CZK (Kč).
– Bude letos losovací soutěž?
Ano, letos jeden z návštěvíků odjede v Chevrolet Corvette. Kupón do soutěže bude stát pouhých 200Kč a bude možné jej zakoupit v našem stánku nebo u našich hostesek, které se budou pohybovat po areálu.
-Jsou vstupenky slosovatelné?
Vstupenky nejsou slosovatelné, pokud se chcete zúčastnit soutěže o Corvette C3, tak si musíte zakoupit slosovatelný lístek u hostesek nebo na stánku Hollywood US cars
Pokud máte nějaký dotaz na který jste nedohledali odpověď zde nebo na webu http://www.hollywooduscars.com, tak jej připiště zde do komentářů, budeme se snažit ještě doplnit chybějící informace.
Haaa… 9 z 10i… To jsem sám nečekal 😂
To ujde 😀
Díky za námět @zdenekslama! 🙂 Za případné sdílení článku budeme moc rádi!
Rád jsem přidal ruku, tedy námět k dílu 😎🔊
hezký seznam, když se budeme držet cenové hladiny výše zmíněných Porsche, chybí mi tu Japonská auta, jež už teď dokazují svůj cenový potenciál a jsou stále dostupní a to např. Nissan S13, Nissan 300ZX Z32 i Z31, Mk3 Supra a Mitsubishi 3000GT
3000GT zrovna vlastním 🙂 je to úžasný a nadčasový stroj.. jediná jeho chyba byla, že až příliš předběhl svou dobu technologiemi, které leckteré dnešní auta nemají 😀
Jojo Mazda RX7 a Euno Cosmo pod milion člověk nesežene jen tak.
U toho Opelu bych ještě zainvestoval do Calibry s V6 a nebo 2.0 turbo 4×4.
Peugeot 106 rally v této době už skoro nesehnatelné autíčko s potencialem raritky jako 205 gti.
Favorit je v mých očích auto, kterému se snaží zvednout cenu pouze tady u nás v ČR a jako investiční auto bych ho úplně neviděl.
A s těma japonskejma autama z komentáře naprosto souhlasim.
Calibra 2.0 turbo.. svatá pravda!
Kdyby se někomu naše psaní líbilo, budeme rádi za odběr newsletteru 🙂
https://drivezone.cz/newsletter
Ten posledni koment 👀🤔….srazy by meli byt HLAVNE na autodromu kde se da poradne vyradit 😎 jinak pekny clanek 🙂
Autodromem byl myšlen dětský autodrom na poutích.. 😀
Upravil jsem to aby to lidi nemátlo.. 😛
My VSICHNI mame radi detsky autodrom 👀🥺😂😂😂
supr video, ja dodnes hraju most wantedy
za mě Honda 🙂 s tím bych chtěl někdy přijet do práce 😀
Mazda je lepší. Když ti dojde palivo, budeš se prostě kutálet 🤷😅
Parádní čtení. Super práce, Marku! 👏
Ty fakt musíš mít furt něco spešl 😀 Hlavně že se to podchytilo relativně včas.. mohlo to dopadnout mnohem hůř..
Den před tím objevem, jsem letěl po dálnici. Fakt vysokou rychlostí, auto jelo úplně normálně. Ani si nechci představovat, jak to mohlo dopadnout.
Brzy budou auta chytřejší, jak někteří řidiči 😀
jede nekdo na car wars od hodonina?
Tyhle věci jsou fajn, když je člověk umí používat.
Já jsem zvyklej na starý pekáče, tohle je na mě už moc moderní 😀
Na stránkách Tuning-Sport.cz jsem našla, že se akce koná 2.-3.9.2022. A u programu máte dokonce červnové datum… Můžete datum prosím prověřit a upravit?
Dobrý den,
děkujeme za upozornění! Zrovna u této události se termín mění už poněkolikáté. Informace už ze zdroje jsou dost chaotické viz. program ve zdroji na FB kde je ještě prvotní červnové datum. Pro jistotu kontaktuji přímo pořadatele, který termín tedy platí. My to přidávali už s tím červnovým termínem, pak se to přesunulo na konec záři a nyní je to zase začátek záři. Předpokládám, že první víkend v záři už je definitivní a platný.
Parádní recenze! 🙂 Se svou postavou bych si v tom připadal ještě menší než jsem 😀 já raději těsné sportovně situované auta 😀
Myslím, že ty se v Q7 ztratíš ☝️🤣🤣
To máš recht 😀
Ten předek je hodně zvláštní 😀 celkově nezvyklé a neokoukané auto 🙂
Přední část je taková zvláštní, ale zvykneš si na to. Tohle auto je doslova fabrika na emoce.
Potkáme se tam s někým? 😛
topka <3
I ta barva jí sluší 🙂
Super kára! 🙂
fajn chlapík, cením si takových lidí 🙂
Bol to zážitok na celý život ☝ ten Milan, to som ja. Paul Walker pacient 🤗.
Krásny stroj, brutálne emócie 👍🤝
Je důležité si sny plnit 🙂 Věřím, že to byl super zážitek 🙂
Parádní rozhovor 🙏 Chalanisko vypadá jako strašný sympoš ☝️
Kdybych si já osobně měl vybrat, tak asi tenhle model. Přijde mi ze všech generací nejhezčí 🙂
Octavia nám konečně dospěla. Poslední generace je po vzhledové stránce fakt povedený auto. Škoda, že ten zbytek dost zaostává..
Když tohle bude spíš vina regulí od fauvé než že by designéři Škody nechtěli změnu.
1) Adaptivní tlumiče tohle auto nemá.
2) Je to dva roky starej kus.
3) Je to dodrbaný auto po půjčovně, co slouží jako náhradní vozidlo servisu.
Co na tom chceš proboha seriozně testovat?
Úplně si nejsem jistej, jestli má význam něco vysvětlovat anonymnímu profilu.
Nicméně zkusím to.
1. Pokud to nemá adaptivní tlumiče, tak proč si můžeš nastavit několik jízdních režimů?
2. Tohle je rok starý kus.
3. Auto mělo opravdu málo najetých kilometrů, bylo doslova zánovní. Možná by někoho mohlo zajímat, jak takové auto jezdí a jaké ve finále je.
To je Drive Mode Select, nastavuješ si tam odezvu řízení a to, jak rychle ACC obnovuje rychlost. U manuálu to nic jinýho nedělá.
DCC to nemá, tečka. To auto jsem totiž konfiguroval.
Šlo to do provozu někdy v březnu 21, pak sloužilo v půjčovně a protože nebylo na poměry půlročních aut v úplně top stavu, dalo se do náhradních vozidel.
Je to prostě dva roky starý model – aktuální Okty mají infotainment jiný.
Takže tak.
Moc pěkná recenze Vašku! Obsahuje vše co by měl člověk chtít vědět 🙂
Děkuji moc!
Zdravím
dá se někde stáhnout remake na NFS U2? Docela by mě to lákalo si to znovu zahrát v novém kabátě. 🙂
Díky za odpověd.
Zdravím. To nejspíše zatím ne. Taky bych si to z nostalgie rád zahrál. Nicméně je poslední dobou trend vracet se ke starším herním titulům u mnoha her, třeba se také dočkáme 🙂
To je škoda, ale nedá se nic dělat bohužel, snad se brzy dočkáme. Je hodně už videí, tak jsem si myslel, že to je někde ke stažení už. Asi nevíte kdy byto mohlo přibližně vyjít že? Jinak co se týče remaků tak jsem hrál remake na Mafiu 1 a na NFS Hot Porsuit 2 a paráda 🙂
Těžko říct, jestli na tom vůbec někdo dělá. Hodně videí jsou grafické remaky, není to z hry přímo.
jo delají na tom kouknete se na kanal který to tu nahrál video a tam máte gameplay z bety
Tak to se máme na co těšit! :O
Ve svém 3000GT je mám taky a pecka! 🙂 Druhý rok a furt svítí jak blázen.
Asi je čas na to, abych vyzkoušel pořádný LEDky
Rad bych podotknul ze prvni vozy jsou UZ venku, plne funkcni 👀 jejich vykon je zatim Jen 1600 ale I to je dost 🫣😁 verim ze video a fota SEM UZ nekde sdilel 😁
I 1600 je masakr! :O
Tak snad bude stejně dobré jako staré Audi Quattro 😄
Ta podoba je tam spíš čistě vizuálního charakteru 😀
Dokážete si představit závody Formule 1 bez řevu motoru v 15 000 otáčkách za minutu? Bylo by to jako kdyby neslyšící šel na hudební koncert……jop…..rika SE tomu Formula E 👀😂
Fujtajbl 😀
Tenhle rok byl slušná jízda, jsem vděčný za to, že jsem se mohl stát součástí projektu. Díky moc a těším se na další rok s vámi!
My jsme rádi, že jsi se k nám přidal a těšíme se na nové výzvy a příležitosti v následujícím roce! 🙂
Mám diesel rok 2021,najeto 25 000 km,řazení tragédie 3 škrtá a 4 jde špatně dořadit, špatně napasované zadní dveře,palubka vrže jak u 35 let starého Favorita,tablet to je samostatná kapitola a bezpečnostní asistenty se mě stále snaží zabít. Velké rozčarování za velkou cenu.Plus je že dobře vypadá
Tohle jsou už asi častější neduhy masově vyráběných aut.. holt asi smůla na špatný kus.
Bohužel nejste první, který se s něčím takovým setkal. Hodně majitelů čtvrté Octavie si stěžuje na spoustu výrobních vad. Ať už jde o software nebo o zpracování jako takové…
Octavia IV stojí opravdu hodně peněz, ale za ty prachy bych čekal mnohem více „zábavy“
Kam se na to hrabe moje daily krabica alá V40 🙂 Moc pěkné auto!
Po vzhledové stránce je to fakt pecka. Škoda, že to nemá třeba šestiválec…
I ten pětiválec by bodl. Volvácké 5válce jsou vyhlášené 🙂
Je to pěkná reportáž a věta, že po nastoupení jsi odfiltrován od okolního světa je výstižné jako u kamionu volva, ať se venku děje ce se děje volvo jede pořád je to pevnost😀
Tohle je asi jediná věc, která Volvu zůstala 🤣
Mazec kára! Ať jde do dobrých rukou! 🙂
Tohle bych si nechal líbit. Moc pěkný!
je to moc pěkný kousek, určitě si brzy najde nového majitele 🙂
Rozhodně nesouhlasim s tvrzenim že není rozdíl mezi režimy normal a sport. Ja využívam rezim sport v případě kdy pospíchám, chci předjíždět a jizdu si moc užívam, oproti rezimu normal mi vadi pozdni reakce na sešlápnutí plynu nez si auto podřadí
Změna reakce na plynový pedál a řazení ve vyšších otáčkách mi přijde fakt málo na režim SPORT… Tak jsem to myslel.
Tohle je asi věc úhlu pohledu daného člověka. Já se svými 165cm bych asi zas napsal, že sedačka je moc velká a nevidím přes palubku 😀
V tom sprint videu je vidět ta síla V12 motoru 🙂 Za mě jedna z nejlepších recenzí!
Teď si vem, že tuhle sílu máš k dispozici pořád… Od volnoběhu až do omezovače. Neskutečný, jak tohle jede.
Opravdu? Toho si vážím 🙏
Pěkný kousek, ať jde do dobrých rukou 🙂
Mě je značka Opel stále blízká 🙂 Míval jsem Astru G ve dvou motorizacích, ta v úpravě od Bertoneho mi dělala radost docela dlouho. Z20LET motory byly to nejlepší, co automobilka Opel do svých aut dávala.
To já vím, taky jsem byl dost zvědavý na to, co řekneš na tuhle recenzi… Byla to moje první zkušenost s Oplem jako takovým a byl jsem mile překvapen. Ve srovnání s konkurencí jde o fakt zajímavou ojetinu.
Mě přijde, že Opel jako značka je dost opomíjená. Přitom jsou to vesmes spolehlivá auta za fér cenu 🙂 článek vydařený, jen tak dál! 🙂
Ten gauč vzadu je boží! 😀 A pak že se nedá v autě bydlet.. HA! 😀
Tohle je auto celé boží… Běžným okem to není vůbec hezké, ale z nějakého důvodu se Century zalíbila. A cítím potřebu ji mít doma 😂
Ty tu potřebu máš docela často.. to aby sis vsadil lotynku a koupil hangár 😀
bude tam nissan skyline?
Těžko říct, seznam zúčastněných aut dopředu opravdu nevíme 🙂
Ta barva je boží! 🙂
na léto parádní :-O
To fakt zamrzí.. hlavně ať se ji podaří dát do cajku, ať dělá zase radost! 🙂
Udělám pro to všechno !
Super akce děkujeme P&H Drift za skvělé svezení
Vítejte zpět na silnicích! 🙂
Pěkný kousek, snad půjde do dobrých rukou! 🙂
Děkuju, doufám v to samé. Případně zůstane u mě a bude mi dál dělat radost 🙂
Parádní recenze Vašku! 🙂
Děkuji moc ! Snažil jsem se, co nejvíc popsat své dojmy z RS6! To auto je fakt skvělá věc!
Jen bych doplnil či upravil pár nepřesností. Žádný tříramenný volant u 4F není vyhřívaný, místo střešního okna je zde většinou solární šíbr, který v horkých dnech pohání i v zamčeném voze klimatizaci a chladí vnitřek, dálky je možné jezdit pod 12 (i 11) litrů na sto a servis je sice nákladnější, neboť kvůli téměř každé kravině musí motor ven, nicméně není to nic, co by bylo vykoupeno orgány z důvodu mnoha komponentů společných napříč celým koncernem.
Ohledně toho volantu… K čemu je tam tedy to tlačítko vedle nastavení polohy sloupku řízení?
Jen doplním, že solární panely ve střešním okně spouštějí pouze ventilátor, nikoliv klimatizaci.
Pravda, pouze ventilátor, tudíž ochlazuje pouze na teplotu, která je venku.
Tlačítkem se zapíná/vypíná automatické přizpůsobení volantu po nastartování/vypnutí auta, přestože tato funkce lze nastavit i v MMI. Tlačítko pro vyhřívání volantu bývá v A6 od roku 2006 umístěné přímo na volantu, předtím fungoval výhřev automaticky společně se sedačkou řidiče.
Ach tak… Každopádně jsem zase o něco chytřejší. Děkuji za doplnění informací 🙏
Ahoj,
Slova z článku mohu jen potvrdit. Přesně tuto RS6 vlastním. Je to ale modrá metalíza v kombi provedení s keramickými brzdami. Ovšem tato má originál úpravu od MTM na 813 koní! Takže zrychlení ještě důraznější a bez omezovače. V Německu jsem s ní jel 320 a pak už jsem se bál. Na YouTube v této úpravě jede 348. Jízda s tím je opravdu zážitek. Nicméně už jsem si užil, auto je nyní k dispozici na Sauto. Libor
Tak to je teda mazec! 😱 Pokud ji prodáváš, přidej ji do naší inzerce. Budeme rádi, na oplátku nasdílíme na naše sítě 🚀
Ahoj, ta tvoje musí být neskutečná raketa… Když si vezmu jak jede série, tak té tvojí bych se bál dát plný plyn 😀 Každopádně to musí být hodně zajímavé svezení. Mám tuhle generaci RS6 hrozně rád, poslední nenápadné Audi RS.
Se tak matně snažím vybavit, jestli jsem ho vůbec někdy viděl naživo 😀
Ja jedno mam a je to super auto 🙂
Exeo jsem měl jednu dobu jako služební auto. Jezdil jsem s ním na školení v rámci autorizovaného servisu. Ačkoliv jsem fakt velkej fanda Audin, běžnou A4 B7 bych si dobrovolně nekoupil. Jezdí jich opravdu moc a většina z nich je bez výbavy. Řekněme si to narovinu. Exeo je totožné auto, které není tak okoukane a z Audi A4 si vzalo to nejlepší. V konečném důsledku tohle udělá opravdu hodně…
V rámci koncernových mantinelů si seat vybral to nejlepší. Podelně umístěný motor je na komfort hluku lepší. Pěkný článek. Exeo potkávam omezeně, ale precizně popsaná technika a výbava nikdy jsem vlastně nepřemýšlel co skrývá
Tohle byl vlastně jediný Seat, který měl ambice stát se premiovkou. Je fakt, že na to šel chytře. V rámci koncernu zvolil techniku Audi a kdyby si s tím trochu vyhráli, mohla to být zajímavá konkurence pro A4ku.
Mohu souhlasit, že přístup i práce kluků je prostě skvělá🤝
Jsem rád, že nejsem jediný !
Zajímavej koníček ne že ne 😀
Tohle je strašná úchylárna… Ale má to svoje kouzlo 😄
co dodat náskok díky technice
Ukázka toho, že limuzíny Audi prostě umí !
To je tak ujetý až je to pěkný 😀
Přesně… 😀
Já bych osobně měl spíš obavy jet v tom sám než ve dvou teda.. 😀 jedna svižnější zatáčka a šup na boudu 😀 Ale věřím, že na cukání po městě je to perfektní vozítko! Pěkná recenze Vašku!
Myslel jsem si to samé, ale pak jsem do toho vlezl s vše bylo jinak. Fakt mě ten Smart dostal 💪😀
Úplně jsem si představil, jak vůbec s tímhle vozítkem nepotřebuju vlastně parkovací místo u nákupáku, protože si pro vše dojedu až k regálu.. 😀
Parkování je fakt pecka… Postupně začneš zkoušet, kde všude se to vleze. 😀
krásný kousek……já mám osobní vztah k Impale z roku 1968 která byla postavená pro 1/4 mílovku a pojmenovaná „Doomsday“
Jiný peklostroj 😈
Tohle je jiný peklo 😀 Vtipný je, že Impala z článku je zase Baby 😀
Impala z clanku se musi jmenovat „Baby“ pac neschovava 10.7L Big block 😈😂😂
Jooo tak to je jiná 🤣🤣🤣 Baby je jenom 8.2 🫣😄
Zajímavá recenze, ale recenzent by si mohl nejdřív zjistit, že se nejedná o třetí, ale druhou generaci Mondea. Ford Mondeo MK3 je druhá generace.
Přiznám se, že v těchto označení generací u Mondea trochu plavu… 🫣 Druhá generace se označuje jako mk3? Divný 🫣🤣 Ještě jsem se o tom bavil s majitelem a říkal, že je to třetí generace, proto jsem to tak napsal 😃
Naprosto to chápu. Též vlastním MK3, ale ne ST. Nicméně je to opravdu druhá generace, protože MK1 a MK2 je první generace jen s faceliftem. Doporučuji mrknout na Wiki: https://cs.wikipedia.org/wiki/Ford_Mondeo
je to mazlík, podélně uložený motor, je na hlučnost a vibrace lepší než příčně uložený
To je dobrý základ pro komfortní svezení 💪😀
Pamatuji di když to vylezlo… kudy to projelo lidi se otáčeli na zastávkách všude…. Dneska to začíná být to samé když projede hezky kus protože na tohle krásný auto všichni dávno zapomněli.
Mrzí mě, že jsem tu dobu nezažil… To muselo být něco neskutečného.
Kurde GT2 to je kus nostalgie 😀
Existuje někdo, kdo u téhle hry neseděl? 😃
Mezi autíčkáři horko těžko 😀
Jasne ze GT2 a TOCU 1 i 2 jsem smazil na pocitaci 😁
Gran Turismo ve mě probudilo závislost na autech… Hrál jsem tu hru pořád dokola. Žádná jiná hra u mě neměla takový úspěch ☝️🤣
Priznejte se kdo stale smazi CAS od casu nejakou Tu zavodni hru? 😁
Já na hraní už nemám čas ale co si budeme. Semtam bych si něco zahrál kdybych ho měl 🤔😅
Ja si najdu aspon hodinu-2 kdyz mam volny vecer na obasne zaparenicko 😁 ale to Jen do doby nez SE jine projekty rozbehnou 🥺
Já to sem tam zapnu… A dodneška mě ty hry baví ✌️
Musime nekdy zkusit dat nejakou casovku pres neco 🤔😁😂
Tenhle víkend? Třeba GT2???
Škoda že VW měl koule jen do doby než přišla otázka sériové výroby 😀
Údajně by tohle nikdo nechtěl tvrdili páni z VW… Spíš si myslím, že se jim nechtělo koncept dotáhnout do konce. Tak oznamili, že to bude strašně drahé a nikdo to nechce 😄 Ale je to škoda…
Stará jak já ale výkonově úplně jinde než já 😀 S málokterými novými auty jdou dělat takové psí kusy.
Pobavilo 🤣🤣🤣
Tohle je ukázka toho, jaký má tenhle pětiválec potenciál… 2.2T R5 má Genezis z rally 😃
Ty pětiválce celkově.. Majklovo C70 T5 je taky dělo..
To je další ukázka potenciálu