Liberecký kraj

Zobrazen 1 výsledek

Cadillac Escalade

470 000 (Cena k jednání)

Komentáře

  1. NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY:
    – Bude možné zakoupit na místě vstupenky?
    Vstupenky na místě budou, vyprodání areálu není předpokládáno.

    – Kolik je vstupné?
    Vstupenky budou na místě za 350Kč pro řidiče US vozů, 450Kč pro návštěvníky a za 900Kč pořídíte rodinnou vstupenku pro 2 dospělé osoby a 2 děti nad 130cm. Předprodej začínal na 100Kč.

    – Platí i děti?
    Každý návštěvník nad 130cm platí vstupné.

    – Co je třeba splnit pro vstup do areálu? (COVID-19)
    „Je třeba splnit jednu z následujících podmínek –
    a) byl/a jsem testován/a: PCR (před méně než 7 dny) / antigenním testem (před méně než 3 dny) s výsledkem negativní
    b) prodělal/a jsem nemoc SARS-Cov-2 (v méně než 180 uplynulých dnech)
    c) jsem očkován/a a od přijetí poslední dávky uplynulo minimálně 14 dnů
    Jednu z výše uvedených podmínek jsem připraven/a doložit případné kontrole na místě.“

    – Je možné přespat v areálu?
    Ano, v areálu je možné přespat.

    – Je možné přijet s karavanem?
    Ano, je možné přijet s karavanem, připojení na elektřinu nebude letos možné.

    – Platí se za přespání na srazu?
    Přespání je zdarma.

    – Od kdy bude otevřen areál?
    V pátek se naše brány otevřou v 11.00 hod.

    – Je možné přijít do areálu se psem?
    Ano, pes musí být připnutý na vodítku a v případě potřeby vybaven také náhubkem. Samozřejmostí je také úklid exkrementů.

    – Kde je Holýšov?
    Holýšov je mezi Plzní a Domažlicemi na západě Čech (PSČ 34543).

    – Jaký je program srazu?
    Kompletní znění programu naleznete zde: https://www.hollywooduscars.com/sraz-2021

    – Mohu přijet na sraz jen na sobotu na “otočku”?
    Ano, je to možné. Nicméně jednodenní vstupenky není možné technicky nabízet.

    – Proč nenabízíte jednodenní vstupné?
    Jednodenní vstupné není technické možné prodávat. Lidé, kteří dorazí již v pátek mohou v areálu kempovat a nelze tedy všechny účastníky z areálu „vyhodit“ a zpět po půlnoci vrátit jen ty, co mají celosrazové ID pásky. Proto tedy na našem srazu lze zakoupit pouze na celou dobu konání akce a můžete se opakovaně do areálu vracet a znovu ho opouštět.

    – Vstupenky platí na celý víkend?
    Ano, všechny vstupenky jsou celovíkendové.

    – Je možná platba EUR(€)?
    Přijímáme pouze platby v CZK (Kč).

    – Bude letos losovací soutěž?
    Ano, letos jeden z návštěvíků odjede v Chevrolet Corvette. Kupón do soutěže bude stát pouhých 200Kč a bude možné jej zakoupit v našem stánku nebo u našich hostesek, které se budou pohybovat po areálu.

    -Jsou vstupenky slosovatelné?
    Vstupenky nejsou slosovatelné, pokud se chcete zúčastnit soutěže o Corvette C3, tak si musíte zakoupit slosovatelný lístek u hostesek nebo na stánku Hollywood US cars
    Pokud máte nějaký dotaz na který jste nedohledali odpověď zde nebo na webu http://www.hollywooduscars.com, tak jej připiště zde do komentářů, budeme se snažit ještě doplnit chybějící informace.

  2. U toho Opelu bych ještě zainvestoval do Calibry s V6 a nebo 2.0 turbo 4×4.
    Peugeot 106 rally v této době už skoro nesehnatelné autíčko s potencialem raritky jako 205 gti.
    Favorit je v mých očích auto, kterému se snaží zvednout cenu pouze tady u nás v ČR a jako investiční auto bych ho úplně neviděl.
    A s těma japonskejma autama z komentáře naprosto souhlasim.

    1. Dobrý den,

      děkujeme za upozornění! Zrovna u této události se termín mění už poněkolikáté. Informace už ze zdroje jsou dost chaotické viz. program ve zdroji na FB kde je ještě prvotní červnové datum. Pro jistotu kontaktuji přímo pořadatele, který termín tedy platí. My to přidávali už s tím červnovým termínem, pak se to přesunulo na konec záři a nyní je to zase začátek záři. Předpokládám, že první víkend v záři už je definitivní a platný.

    1. Úplně si nejsem jistej, jestli má význam něco vysvětlovat anonymnímu profilu.
      Nicméně zkusím to.

      1. Pokud to nemá adaptivní tlumiče, tak proč si můžeš nastavit několik jízdních režimů?
      2. Tohle je rok starý kus.
      3. Auto mělo opravdu málo najetých kilometrů, bylo doslova zánovní. Možná by někoho mohlo zajímat, jak takové auto jezdí a jaké ve finále je.

      1. To je Drive Mode Select, nastavuješ si tam odezvu řízení a to, jak rychle ACC obnovuje rychlost. U manuálu to nic jinýho nedělá.

        DCC to nemá, tečka. To auto jsem totiž konfiguroval.

        Šlo to do provozu někdy v březnu 21, pak sloužilo v půjčovně a protože nebylo na poměry půlročních aut v úplně top stavu, dalo se do náhradních vozidel.

        Je to prostě dva roky starý model – aktuální Okty mají infotainment jiný.

        Takže tak.

          1. jo delají na tom kouknete se na kanal který to tu nahrál video a tam máte gameplay z bety

  3. Mám diesel rok 2021,najeto 25 000 km,řazení tragédie 3 škrtá a 4 jde špatně dořadit, špatně napasované zadní dveře,palubka vrže jak u 35 let starého Favorita,tablet to je samostatná kapitola a bezpečnostní asistenty se mě stále snaží zabít. Velké rozčarování za velkou cenu.Plus je že dobře vypadá

  4. Jen bych doplnil či upravil pár nepřesností. Žádný tříramenný volant u 4F není vyhřívaný, místo střešního okna je zde většinou solární šíbr, který v horkých dnech pohání i v zamčeném voze klimatizaci a chladí vnitřek, dálky je možné jezdit pod 12 (i 11) litrů na sto a servis je sice nákladnější, neboť kvůli téměř každé kravině musí motor ven, nicméně není to nic, co by bylo vykoupeno orgány z důvodu mnoha komponentů společných napříč celým koncernem.

      1. Pravda, pouze ventilátor, tudíž ochlazuje pouze na teplotu, která je venku.
        Tlačítkem se zapíná/vypíná automatické přizpůsobení volantu po nastartování/vypnutí auta, přestože tato funkce lze nastavit i v MMI. Tlačítko pro vyhřívání volantu bývá v A6 od roku 2006 umístěné přímo na volantu, předtím fungoval výhřev automaticky společně se sedačkou řidiče.

  5. Ahoj,
    Slova z článku mohu jen potvrdit. Přesně tuto RS6 vlastním. Je to ale modrá metalíza v kombi provedení s keramickými brzdami. Ovšem tato má originál úpravu od MTM na 813 koní! Takže zrychlení ještě důraznější a bez omezovače. V Německu jsem s ní jel 320 a pak už jsem se bál. Na YouTube v této úpravě jede 348. Jízda s tím je opravdu zážitek. Nicméně už jsem si užil, auto je nyní k dispozici na Sauto. Libor

  6. Exeo jsem měl jednu dobu jako služební auto. Jezdil jsem s ním na školení v rámci autorizovaného servisu. Ačkoliv jsem fakt velkej fanda Audin, běžnou A4 B7 bych si dobrovolně nekoupil. Jezdí jich opravdu moc a většina z nich je bez výbavy. Řekněme si to narovinu. Exeo je totožné auto, které není tak okoukane a z Audi A4 si vzalo to nejlepší. V konečném důsledku tohle udělá opravdu hodně…

Back to top button

Staň se členem DriveZone komunity!

Pouze přihlášení uživatelé mají přístup ke všem funkcím projektu DriveZone®

SLEVOVÉ KÓDY