Příběh jménem Menežerovic Šestka #2

Režim čtení

Šestka se stala nedílnou součástí mojí osoby. V minulém díle jsme si probrali, jak jsem se stal majitelem a dnes tu máme pokračování příběhu o mém manažerském plavidle. V tomto díle si společně probereme úpravy. Tedy to, jak se Menežerovic Šestka změnila. Ačkoliv to možná na první pohled nevypadá, změnilo se toho docela dost. Pojďme na to. Na konci článku prozradím, kolik to všechno vlastně stálo.

Reklama

Představa…

Jelikož předchozí majitel se vozil vzadu a měl svého šoféra, tak mi to vnuklo jasnou představu o tom, jak bude moje A6ka vypadat. Udělám z ní “ikonickou” manažerskou limuzínu, tak jak se sluší a patří. Chtěl bych se držet originálních dílů a doplňků. V prvních plánech byl kožený interiér, výsuvné roletky, dřevěný volant, originální autorádio s navigací RNS-D. Nebo třeba obnovit chromové doplňky z exteriéru.

Exteriér:

Úplně první věc, kterou jsem na autě změnil je obnovení chromových doplňků. Předchozí majitel chromové lišty nalakoval do černého lesku. Bohužel černá barva se začala odlepovat a nebylo to hezký. Chromové lišty mi sehnal fanoušek Honza, který mi je osobně přivezl až z Německa. Ještě jednou DÍKY! Na výměnu lišt jsem si netroufl, takže jsem to svěřil do rukou mého mechanika. Hned na to jsem nechal zatmavit zadní skla. Folie mají světelnou propustnost 5% a nutno říct, že tohle brutálně oživilo vzhled celého auta. Působí to dost elegantně.

Reklama

Další na řadě byly kola. Sháněl jsem adekvátní náhradu za svoje originály. Jezdím na originálních Audi Speedline o průměru šestnácti palců. Ovšem nakonec to dopadlo tak, že jsem nechal zrenovovat a nalakovat původní sadu. Chromová barva jim dodala ten správný šmrnc a k autu neskutečně ladí. Hlavně byl zachován božský komfort, který moje A6 nabízí. S renovací přišly i nové letní pneumatiky.

Později jsem si pohrál se spodní částí karoserie. Konkrétně se jedná o spodní části nárazníků a spodní části dveří. Původně byly šedé a tak jsem je přestříkal na černo. Jedna z posledních věcí z exteriéru byla lakovaná maska chladiče, to byl dárek od fanouška Lukáše. Opět ještě jednou díky. V masce našel své místo emblém MNŽRS. Je to výrobek z 3D tiskárny. Aby toho nebylo málo, tak Menežerovic Šestka prošla i detailingem. Abych byl přesný. Šestka prošla kompletním mytí interiéru i exteriéru a na závěr se provedlo jednokrokové leštění laku. Myslím si, že kapitolu exteriér můžeme uzavřít.

Interiér:

Řekl bych, že uvnitř mojí šestky se toho změnilo nejvíce. Z původního interiéru zůstal akorát dřevodekor. Začneme postupně. První přišel palubní počítač, takzvaný MAXIDOT. Hned na to přišla výměna interiéru. Z původního šedého látkového na černý celokožený. Bavíme se o komplet elektricky nastavitelných a vyhřívaných sedadlech pro delší cesty, takzvané komforty. Podobné sedadla najdete i v Audi A8 D2. S tím jsou spojené reproduktory BOSE a výsuvné roletky pro zadní skla. Kožená hlavice řadící páky byla vyměněna za dřevěnou. Pak tu máme přestavbu z neoriginálního 1DIN rádia na originální 2DIN Audi RNS-D. Dále jsem vyměnil šuplík na karty a drobné za další držák nápoje.

Aby můj set byl kompletní šestka dostala loketní opěrku s palubním telefonem. V zadní části vozu pak najdeme dva kožené polštáře a minibar umístěný v loketní opěrce. Poslední dvě položky jsou obdržel od svých blízkých. Dotyčné osoby pozdravuji a ještě jednou velké DÍKY! Nutno podotknout, že tyhle drobnosti udělaly spoustu parády. Zavazadlový prostor taktéž prošel lehkou úpravou. Vyměnil jsem zadní koberec a bočnice. Tím vznikl další úložný prostor pro různé nářadí, lahve s chladící kapalinou, motorovým oleje, hydraulickým olejem a tak podobně.

Plány do budoucna:

Šestka prošla slušnou řadou úprav, ovšem ještě nejsem u konce. Časem plánuji nechat přečalounit stropnici a sloupky. Líbil by se mi černý strop a věci kolem toho. Už delší dobu koukám po dřevěném volantu. Strašně by tomu slušel, ale najít nějaký ve stejném dřevě jako mám já, je fakt těžký. Rád bych zprovoznil výhřevy sedadel nebo upravil kabeláž pro BOSE audio. Abych z téhle hudební soustavy dostal maximum. Samozřejmě prioritou je pro mě kosmetika, mám tu pár neduhů, které bych rád vyřešil. Jelikož šestka má svůj věk, tak se tu objevují jisté nedostatky. Zkrátka pořád je co dělat.

Budou úpravy motoru?

Co se týká techniky nebo motoru, tady neplánuji žádné úpravy. Jsem se svou motorizací a podvozkem spokojený. Neláká mě ani žádná úprava výfukové soustavy. Samotná klimatizace je hlučnější než motor. Věřte nebo ne, ale já to tam mám rád. Šestka je primárně o komfortu a já to nechci měnit.

Suma sumárum…

  • Chromový paket 8 400 Kč
  • Zatmavení skel 2 500 Kč
  • Maxidot 3 100 Kč
  • Logo MNŽRS 200 Kč
  • Renovace kol 12 000 Kč
  • Interiér + repro 10 400 Kč
  • Výsuvné roletky 2 150 Kč
  • 2Din Autorádio 2 000 Kč
  • Držák nápojů 550 Kč
  • Bočnice do kufru 700 Kč
  • Loketka s telefonem 2 500 Kč
  • Detailing 5 000 Kč
  • Lakování “spodků” 400 Kč
  • Dřevěná řadička 280 Kč

Galerie:

Podobné články

Komentáře

Domů
Blog
Události
Inzerce
Obchod