Odvětrání klikové skříně TFSI

  • Odvětrání klikové skříně TFSI

    Založil(a) ___Majkl___ Janšta  dne 1. 9. 2024 v 21:14

    Hojte. Kdyby někdo řešil na motoru TFSI nepravidelný chod, tlak do měrky oleje, a naopak nesmyslny podtlak na olejové víčko (tzn za běhu motoru skoro nejde sundat) tak vada je v membráně odvětrání viz foto. Spolu s tím může být nadměrná spotřeba oleje a nebo průsaky přes simeringy. V motoru prostě pak není vyrovnaný tlak a podtlak. Výměna je asi na 20 minut. Výsledek ultimátní.

    ___Majkl___ Janšta odpověděl(a) před 8 měsíci 3 Člen(ové) · 3 Odpověď(i)
  • 3 Odpověď(i)
  • Martin Beneš

    Správce
    1. 9. 2024 v 21:17

    Nakonec ještě začneš dělat do němců jak do švédů 🤔 Díky, že jsi se podělil o znalosti!

  • Vít Sojka

    Člen
    4. 11. 2024 v 18:50

    jen bych dodal,že při upravách se nedoporučuje zaslepovat (PCV Fix delete) docházím tím k vysokým tlakům na vrchu a nízkému spodku.dobré pro silné pops and bangs ale také pro zníčení motoru,pokud člověk nechce zachovat origo,jediné možné řešení je oil catch tank čili separátor olejových par-čímž se dost eliminuje karbonování ventilů-pouze pokud člověk nemá dodanné vstřikování v sacím plénum,kdy v tomto případě dochází oplachováním ventilů benzínem(pro výkony nad 600HP)

  • ___Majkl___ Janšta

    Člen
    11. 11. 2024 v 21:30

    Fííha to by mě snad ani nenapadlo zaslepovat… Oil Catch tank je jasné a jediné řešení co se úprav týče. Díky za koment

Přihlas se pro možnost odpovědi.

Domů
Blog
Události
Inzerce
Obchod
×

Přihlášení

NEBO
Registrovat