Thermostat Volvo D5- S60/V70/XC90/S80…

  • Thermostat Volvo D5- S60/V70/XC90/S80…

    Založil(a) ___Majkl___ Janšta  dne 8. 10. 2024 v 18:48

    Klasická věc co potká kterykoliv motor. I po delší cestě teplota vody stále není na 90°C , auto pozdě topí. Někdo by řekl že to nebude řešit, ale je to důležitý parametr např. Pro regeneraci DPF. Pokud jednotka nezaznamená teplotu vody na provozní hodnotu, DPF neregeneruje a už tu máme XY problémů navíc…

    U mě je to tedy při 400tis km nájezdu, což tedy klobouk dolů na originál Volvo Thermostat…

    Výměna:

    Při prvním pohledu si řeknete ze je to výměna na 15 minut a sbohem šáteček..

    Ale jak je zjevné z mojí první foto, nedostanete se na 2. Šroubek.

    Ten se ukrývá nejen za servo pumpou,ale i za držákem toho všeho – servo, altik, klima.

    Po 20 ti minutách nadávání jaký vůl tohle vymyslel se vrhám do práce.

    Po sundání pumpy – 3x šroub skrze řemenici velikost ořechu 12. + povoleni pomocného držáku zjišťuji super věc. Pod pumpou jsou viditelné 2 otvory skrze držák vedoucí k thermostatu.

    Takže beru t40 torx, prostrkávám otvorem a hurá! Je to tak…

    Za hoďku hotovo.

    Martin Beneš odpověděl(a) před 3 týdny, 4 dny 2 Člen(ové) · 1 Odpověď
  • 1 Odpověď
  • Martin Beneš

    Správce
    8. 10. 2024 v 19:06

    To evidentně někdo nepřemýšlel při projektování tohohle modelu 😀 ale takových aut je určitě víc.

Přihlas se pro možnost odpovědi.

Domů
Blog
Události
Inzerce
Obchod