Thermostat Volvo D5- S60/V70/XC90/S80…
-
Thermostat Volvo D5- S60/V70/XC90/S80…
Klasická věc co potká kterykoliv motor. I po delší cestě teplota vody stále není na 90°C , auto pozdě topí. Někdo by řekl že to nebude řešit, ale je to důležitý parametr např. Pro regeneraci DPF. Pokud jednotka nezaznamená teplotu vody na provozní hodnotu, DPF neregeneruje a už tu máme XY problémů navíc…
U mě je to tedy při 400tis km nájezdu, což tedy klobouk dolů na originál Volvo Thermostat…
Výměna:
Při prvním pohledu si řeknete ze je to výměna na 15 minut a sbohem šáteček..
Ale jak je zjevné z mojí první foto, nedostanete se na 2. Šroubek.
Ten se ukrývá nejen za servo pumpou,ale i za držákem toho všeho – servo, altik, klima.
Po 20 ti minutách nadávání jaký vůl tohle vymyslel se vrhám do práce.
Po sundání pumpy – 3x šroub skrze řemenici velikost ořechu 12. + povoleni pomocného držáku zjišťuji super věc. Pod pumpou jsou viditelné 2 otvory skrze držák vedoucí k thermostatu.
Takže beru t40 torx, prostrkávám otvorem a hurá! Je to tak…
Za hoďku hotovo.
Přihlas se pro možnost odpovědi.