Lukáš a jeho jedinečná Audi S5

Čeština‎ Čeština‎ English English Deutsch Deutsch

Na dnešní interview jsme si pozvali majitele Audi, kterou je velmi těžké přehlédnout. Jedná se o Lukáše a jeho Audi S5. Jsme rádi, že jsme ho mohli oslovit a položit mu pár otázek. Pokud vás zajímá, co nám odpověděl, tak určitě pokračujte ve čtení.

Ahoj Lukáši! Na úvod se našim čtenářům trošku představ..

Ahoj, jak už zaznělo, tak mé jméno je Lukáš. Jsem z Hradce Králové a je mi 28let. V době pořízení auta jsem byl bachař a teď dělám technologa. Mám rád auta, sport, sex, počítačové hry 😀

Oslovili jsme Tě v prvé řadě kvůli Tvému nevšednímu autu, řekni nám o něm víc..

Je to již 11 let stará Audi S5 Sportback 3.0TFSI. Auto jsem kupoval tenkrát jako rodinné, a zároveň jsem chtěl, aby to trochu jelo. Auto bylo postupně upraveno na 400 koní, pak umřely katalyzátory, tak se šlo na 420 koní. I to bylo málo. Tak se pořídilo karbonové sání, obě řemenice na kompresor a klikovku, větší klapka, naportovaný kompresor, silnější vysokotlaké čerpadlo, “studenější svíčky”, větší chladič atd… A teď je tam na daily 480-500 koní, dle kvality paliva a teploty vzduchu. A na “akce” jsou tam mapy od ethanolu přes závodní benzín, až k hranici 600 koní.

A co se týče vzhledu, tak auto dostalo wide-bodykit od firmy SR66design. Je s touto úpravou, ve verzi Sportback, první na světě. Kola jsou tam od firmy CONCAVER CVR3 20×11 et0 a podložky 15 mm, ECS podvozek. Na auto ještě přijdou větší brzdy, příští měsíc. Do budoucna bych chtěl auto buď odlehčit nebo předělat na 3.0TURBO, případně swap na 4.0TFSI biturbo. Ale kdo ví…

Jak jsi k takovému autu přišel?

Měl jsem tenkrát A6 3.0 TDI a snažil se z toho dělat supersport jako 90 % lidí, a pak jsem u kamaráda okusil benzín. Děkuji Martin Kožíšek, a začal jsem hledat něco do 500 tisíc, kam se vejde rodina, a zároveň to trochu jede. A jelikož jsem jako bachař bral možná 20 000 měsíčně, tak jsem si půjčil 300, ale než mě ti méně chytří začnou soudit, tak i půjčka se musí splácet a s celkovou splatnou částkou 320, to byla téměř výhra. Takže jsem vzal peníze a vyrazil s Martinem do Frýdku Místku, a bylo to. Jinak původně mi půjčil 400 (50 jsem mu dlužil za A6, takže jakoby 350) kamarád, díky Tome! To byl rok 2017.

Proč zrovna tohle auto? Jsi s volbou spokojený?

Byl to kompromis mezi výkonem a místem. Na RS6 C6 sedan jsem v té době neměl.

Spokojený? Záleží, jak se na to podívám. Pokud z pohledu, že kdybych dal ty peníze dohromady, tak mám skoro milion (po bitvě je každý generál), tak nejsem, ale pokud jako na auto, tak jsem spokojený. Jen by to chtělo více koní, menší váhu a lepší jízdní vlastnosti. 😀

Hádáme, že tu krásnou Audi nemáš na běžné ježdění.. Co používáš jako daily?

Jako daily mám Audi A4 B5 1.9 TDI 81kw za 13 000 Kč. 😀 A když je dobré finanční období, tak S5.

Kolik už jsi do auta investoval času a peněz? Co na Tvé hobby říká rodina?

Auto jsem pořídil za 490 tisíc a celkově jsem někde kolem 850-900 🙁 a to neberu servis… A to, že žádný velký mimo katů a oleje v DSG každých 15-30 tisíc nebyl… Čas jsem spíše investoval do vydělávání peněz. Rodina to nepřijala a hodně to napomohlo zničení bývalého vztahu, ač partnerka byla velice tolerantní a nebýt jí, tak jsem si to nemohl dovolit. To samé současná partnerka. Mám velké štěstí.

Děláš si vše na autě sám nebo Ti někdo pomáhá?

Sám max nějaké blbosti, ač tedy předek bodykitu jsem napasoval nahrubo sám, ale také se mi podařilo shodit auto z heveru. Takže mechanické věci mi dělá nejlepší mechanik na S/RS modely Petr Flégl Motorsport, a za vzhled vděčím SR66design v čele s Michal Sokal. Díky němu a jeho týmu teď auto vypadá tak, jak vypadá.

Kde je možné Tě potkat? Jezdíš na nějaké autosrazy? Pokud ano, kterého se zúčastňuješ pravidelněji?

Teď auto dva roky pořádně nejezdilo, ale teď pokud to půjde, tak bude na většině akcí, kde budou sprinty a soutěže. A pak různé srazy po městech.

Moc děkujeme za rozhovor. Teď už se můžete podívat na fotky z celého procesu. Pokud také vlastníte zajímavé auto, které by jste nám chtěli představit, neváhejte a napište nám.

Napsat komentář

Také se podívej na
Close
Back to top button