Šílený zákazník firmy Peugeot

Čeština‎ Čeština‎ English English Deutsch Deutsch

Záznam hovoru mezi zákazníkem a telefonním operátorem firmy Peugeot se asi úplně nevyvíjel podle představ ani jednoho z účastníků rozhovoru. Zákazník chtěl mluvit s konkrétní osobou z firmy (asi proto, že toho člověka znal osobně) a operátor ne a ne to pochopit. Stále zákazníka tlačil na reklamační oddělení i když majitel vozu žádnou poruchu na autě neměl. Jelikož měl volající evidentně den blbec tak to netrvalo dlouho a po debatě s operátorem, který fungoval jak rozbitý gramofon, mu vytekly nervy. Těžko soudit kdo byl v právu, ale konečný výsledek rozhovoru pobaví snad každého! 😀

Pokud Tě záznam pobaví, budeme rádi za sdílení článku!

Ohodnoť článek!
+1
0
+1
0
+1
12
+1
1
+1
0
+1
0
+1
0
Zdroj
Martin Furda YouTube
Odebírat
Upozornění u
guest

0 Komentáře
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře
Back to top button