Menežerovic Šestka: Restart…

Režim čtení

V minulém díle jsme se podívali na mou nehodu a dnes tu mám pokračování tohoto příběhu. Menežerovic Šestka utrpěla rozsáhlá poškození. Pojďme se podívat, jaký je reálný rozsah škody. Jak se k celé události postavila pojišťovna a tak dále.

Strhla se obrovská vlna solidarity…

Po tom co se rozkřiklo, že jsem měl nehodu, stalo se něco nečekaného. Přišla obrovská vlna solidarity. Dostal jsem od vás opravdu mnoho zpráv, které mi zvedly náladu. Tolik podpory jsem nečekal. Nabízeli jste mi pomoc, toho si strašně vážím. Ať už šlo o odtah, poskytnutí náhradních dílů nebo nabídky lakování. Chtěl bych vám za to poděkovat! Vážím si toho. Tohle byl pro mě silný impulz k tomu, aby se Menežerovic Šestka vrátila na silnici.

Stal se zázrak!!!

Pár dní před nehodou jsem navštívil vrakoviště kousek od Domažlic. Dostal jsem echo, že tam nedávno někdo odstavil Audi A6 C5 ve stejné barvě jako mám já. Tehdy jsem bral jen dveře. Auto bylo prakticky celé zamluvené. Respektive zájem o náhradní díly byl obrovský. Jenže pak přišel střet se zvěří a Menežerovic Šestka potřebovala vhodného dárce orgánů. Kontaktoval jsem zaměstnance vrakoviště. Stal se zázrak! Všechny potřebné náhradní díly byly k dispozici. Nikdo si pro zamluvené díly nepřijel a tak jsem neváhal. Hned na druhý den můj kamarád vyrazil pro díly. Z odstavené A6ky jsem vzal kapotu s maskou chladiče, řidičův blatník, podběh, přední nárazník a nádobky pro ostřikovače a řízení. Jenže to nebylo všechno. Zakoupil jsem novou chladičovou stěnu a chladič klimatizace.

Co všechno jsem vyměnil?

Po shromáždění všech dílů jsem se pustil do opravy. Co všechno jsem vyměnil aby Menežerovic Šestka mohla opět jezdit? Začnu odspodu. Schytal to spodní kryt motoru, plastové nadkolí nebo chcete-li podběh. Dále to odnesl přední nárazník, blatník u řidiče a kapota s maskou. Koupil jsem také obě přední světla. Pak to chtělo novou chladičovou stěnu a kondenzátor klimatizace. Poškodila se i jedna z hadic pro klimatizaci a v neposlední řadě jsem musel vyměnit i nádobky pro servokapalinu a ostřikovače. Šestku jsem zprovoznil během jednoho deštivého víkendu. Ještě doladím pár drobností a Menežerovic Šestka bude ve skvělé kondici. Aktuálně potřebuji jednu hadici ke kompresoru klimatizace a vyměnit dveře u řidiče.

Jak to celé vlastně dopadlo?

Jak už jsem zmínil v minulém díle, pojišťovna vyhodnotila celou událost jako totálku. Respektive řešilo se to jako totální škoda. Ve zkratce to funguje nějak takhle. Auto si nafotil likvidátor. Poté proběhla neveřejná aukce, za cílem zjištění hodnoty vozu. Pojišťovna uvedla, že před nehodou Menežerovic Šestka měla hodnotu 65 000 Kč. Ovšem hodnota vozu po nehodě byla vyčíslena na 12 666 Kč. Rozdíl těchto částek mi byl vyplacen. Z této částky mi byla odečtena spoluúčast ve výši 1000 Kč, která byla uvedená ve smlouvě ohledně připojištění pro střet se zvěří. Je mi jasné, že vás zajímá finální částka opravy. Díly z vrakoviště mě vyšly na rovných 7000 Kč. Nové díly mě stály 7854 Kč. Když k tomu při počítám odtah vozu, tak mě oprava vyšla na necelých 20 000 Kč. Řekl bych, že jsem měl štěstí v neštěstí.

Menežerovic Šestka je zpět!

Podobné články

Komentáře

Domů
Blog
Události
Inzerce
Obchod