Vozový park |
První vlastněný vůz, byla Audi A3 sportback, přesněji model 8PA bílé barvy IBIS. rok výroby srpen 2009,motor byl naftový o výkonu 103kW bez ůprav. Převodovku měla automatickou, přesněji DSG DQ250 02E.
Splněným snem se stala Audi S3 8P1 2011 Quattro (Haldex). Dlouho žádaný sen, které měl svoje podmínky.
Dlouhé vybírání a sledovaní inzerátů na známé stránce Mobile.de a Scout24.de si našla moje srdce 3dvéřová Sprint Blue PearlMeatlic kráska z Unterbrandu pod Villingenem Schwenningenem na 7h cesty jihozápadně.
Základ má papírově auto výkon 195kW. Já Audi koupil jako rozdělaný projekt 500HP a bylo odměřeno 284kW-380HP/562Nm +- na Aral 102 octanu.
Projekt nadále pokračuje, ve spolupráci s Německou firmou HG Motorsport sídlící v Lubecku špičkou mezi custom nerez výfuky s dynamikou a ECE homologací.
na míru ECU soft HG stage 3, který není na eshopu dostupný(pouze S1 a S2) byl laděn v Deggendorfu u PT Performance. Výsledek se dostal na mojí dočasnou papírovou spokojenost 301kW-410HP/608Nm Aral 102 octan.
nyní mě omezují RS4 vstřiky(nemají uplně ideální rozprašnost paliva,avšak zvládnou výkon do 450HP), hybridní turbo K04 1,6Bar a hlavně spojkový koš DSG DQ250 02E-AG kde je serie a pouze TCU soft Stage 2+ TVS s nastaveným max tlakem 18Bar.
V plánu jsou velký změny,které jen tak nikdo nemá, jednak stojí nemálo financí a zadruhé se odlišit od ostatních co se drží německého čistého designu Rader und Luft(kola a vzduch).
nech se překvapit mezitím můžeš sledovat progres na mém instagramu.
|
Něco o mě |
Petrolhead a milovník značky Audi a Porsche. Soběstačný samec s vytříbeným vkusem pro detail a design. Jako malý kluk si správně hrál s autíčky z kterých vyrostl na hraní za volantem. s ohledem na okolí si z města občas dělá závodní okruh, protože nesnáší plazivce a nízko obsahový motory.
LEVOPROUDAŘ CO BRZDÍ PROVOZ JE ZLO
|
Sociální sítě