Členové projektu DriveZone

Čeština‎ Čeština‎ English English Deutsch Deutsch

Vedení projektu DriveZone.cz

Zakladatel

Martin „BenY“ Beneš je rodák z Východních Čech z malého města Vamberk narozený roku 1992. Je milovníkem vůně spáleného benzínu a pneumatik už několik let. Jeho vášeň k autům probudilo jeho první auto a série filmů Rychle a Zběsile a s tím spojená hra Need for Speed.

Jeho první auto vůbec byl Opel Astra G 1.6 16V benzín (100hp) ve verzi hatchback, který mu ale po čase po výkonové stránce přestal stačit. Rozhodl se tedy pro koupi ostřejší „Géčkové“ Astry, a to kupé Opel Astra G Coupe Bertone 2.0 Turbo (200hp). Z aut s koncepcí náhonu předních kol je to tak asi vše, co se týká vozů s pohonem zadní nápravy vlastnil BMW E36 325i (200hp) a BMW E46 320D (6-ti kvalt, 110kW/150HP). V únoru 2020 si splnil klukovský sen a dovezl si legendu z 90. let Mitsubishi 3000GT VR4 Twin Turbo (300hp), které s ním s největší pravděpodobností i zestárne. Jako daily má aktuálně Volvo V40 1.9D (115hp).

Mezi jeho koníčky mimo auta patří plavání, redaktořina, tvorba videí, vývoj webů a výlety s drahou polovičkou a psiskem.

BenYho Mitsubishi 3000GT VR4

Spoluzakladatel

Michal „Majkl“ Janšta byl přibrán do projektu DriveZone hned na jeho začátku a díky jeho obětavosti a snaze je brán jako spolu-zakladatel projektu. Pochází z Východních Čech, z vesnice Hroška, narozený roku 1992.

K autům se dostal přes otce, který odjakživa auta opravoval i upravoval. Pod rukama v dílně se mu motal sotva co uměl chodit. Majkl se o auta jen nezajímá, ale je to i mechanik a motorář. V roce 2005 až 2010 se věnoval závodně motokárám (kartingu), kde sklidil úspěchy i v mistrovství ČR. Sám má za sebou pár tuningových projektů, jako například Audi S3 1,8T s konečným výkonem 356hp nebo aktuální Volvo C70 MY2000, 2,3T se 330hp – k vidění v našem ShowRoomu. Mezitím se na delší dobu zasekl u svého již ex sedanu Volvo S70 2,5tdi 1999, který vytáhl z kopřiv a udělal z něj opět pohledné auto, v originálním R designu a posazeném na BBS Eudora. S70 je už ale minulostí, v roce 2018 šlo po 9-ti letech vlastnictví do světa k jinému majiteli.

Řídil z dopravních prostředků snad vše co jezdí na benzín nebo naftu, chybí mu už jen okusit letadlo nebo vlak 🙂 V projektu DriveZone začal jako redaktor a postupem času ukázal, že má potenciál se podílet na jeho vedení.

Mezi Majklovy záliby patří mimo auta posilování, adrenalinové sporty a především na prvním místě rodina.

Majklovo Volvo C70 coupé

Redakce DriveZone.cz

Redaktorka

Raduš Chytrová, mladá slečna z jižních Čech, z okolí Jindřichova Hradce. Narozena roku 2002. Fanynka snížených a rychlých aut a sprintů. K autům se dostala díky kamarádům. Momentálně studuje Obchodní akademii a bude pokračovat na automechanika. Řadí se mezi zastánce benzínových povozů. Někdy v budoucnu by se chtěla zabývat programováním jednotek a výkonovými úpravami aut.

Ve své sbírce má 2 Volkswageny. Golf IV GTI 1.8 T, prozatím v sérii, který je momentálně ve fázi přípravy na lak (fotky budou, až to bude hotové :D) a Golf II 1.3 – k vidění v Showroomu, kterého má spíše na styl. Jednou by si ráda pořídila Volkswagen Corrado či Golf VII R.

Mimo psaní článků ráda opravuje auta, kreslí nebo jezdí na srazy.

Radušky Golf II 1.3

Redaktor

Václav „Menežeris“ Osifčin je automobilový nadšenec s velkou slabostí pro limuzíny. Jeho datum výroby je 1.1.1997. Ve stejný den začala jeho láska k autům. Je to velký snílek a snaží se jít si za svými sny. Auta ho doprovází celý život. Vyučil se automechanikem a jistou dobu se tím i živil. Po několika letech v autoservisu se rozhodl začít psát o autech. Dne 5.4.2017 založil svůj osobní blog – Menežerovic Garáž. Později, konkrétně 11.2.2019 se stal součástí projektu Audi Crew Czech. Od 13.5.2022 se připojil k DriveZone.cz, jakožto redaktor.

Mezi jeho nejoblíbenější automobilky patří Audi a Bentley. Ideální auto podle Menežera má mít okolo pěti metrů na délku, musí to být sedan/limuzína. Lak musí být jedinečný. Zkrátka barva, kterou často nepotkáte. Chromové doplňky jsou nutnost. Co se týče motorizace, tak benzínová atmosféra je ideální. Prostě nafta Menežerovi nic neříká. Podvozek musí být platného charakteru, měl by svou posádku hýčkat. Uvnitř vozu pak vládne kůže a tmavé dřevo. Zkrátka prostor, komfort a kvalitní zpracování jsou priorita.

Menežerovo první auto byla legendární Škoda Octavia první generace s 1.9 TDI. Jenže s ní moc spokojený nebyl. Po necelém roce si splnil svůj sen. Dne 12.2.2019 se stal majitelem Audi A6 C5. Menežerovic Šestka je neodmyslitelnou součástí jeho osoby.

Audi A6 C5, známá jako Menežerovic Šestka

Chceš se stát naším členem? Všechny potřebné informace o náboru do našeho týmu najdeš ZDE.

Plánuješ koupi ojetiny? Nekupuj zajíce v pytli! Prověř si její minulost přes CarVertical! CarVertical - Prověření vozu dle VIN nebo RZ
Back to top button