Brabus B63S: Ještě agresivnější Mercedes G63 AMG 6×6
Již samotný Mercedes-Benz G63 AMG 6×6 je velmi exkluzivní kousek. BRABUSpřijal tuto výzvu a na tomto mimořádném voze nenechal kámen na kameni…
Když sériovka nestačí…
Pro velmi speciální zákazníky má Mercedes v nabídce malosériově vyráběný model G63 AMG 6×6. Pro ještě speciálnější zákazníky přichází BRABUS se svým modelem B63S – 700 6×6. Za tímto označením se skrývá výkonový kit B63S, který díky BRABUS turbodmychadlům, optimalizovanému sání, výfuku a řídící elektronice motoru přináší z motoru V8 5.5l plných 700 PS / 960 Nm!
700PS? Jako fakt?!
Masivní čtyři tuny vážící permanentní šestikolka tak sprintuje z 0 – 100 km/h za 7.4 vteřiny, zatímco maximální rychlost je vzhledem k použití speciálních terénních pneumatik s dofukováním při defektu omezena na 160 km/h. To vše za zvuku ,,Monster trucku“, který se line z laděných nerezových výfuků s el. ovládanou přívěrou.
Samozřejmostí zůstává 5 uzavíratelných diferenciálů – 3 tlačítka. První tlačítko aktivuje závěrky obou podélných diferenciálů a ze čtyřtunového monstra je rázem létající koberec, který nezastaví snad žádná duna.
To je ale teprve začátek. Následuje totiž druhé tlačítko ze tří, tentokrát k zablokování obou zadních příčných diferenciálů. A pak se dá hranatá záď do tance – přemotorovaný kolos začne driftovat jako Porsche 911 a nechá se ve skluzu krásně regulovat plynem. Třetí tlačítko je pak klasická závěrka jedné nápravy.
Designová stránka Brabusu B63S
Zle tvářící se vzhled je umocněn černou barvou vozu s četnými doplňky z uhlíkových vláken a BRABUS opti-paketem. Nová mřížka chladiče, světlomety s černým pozadím, karbonové prvky na kapotě motoru a blatnících, jakož i matná černá kola dávají tušit, že tento vůz je skutečně pekelným strojem.
Interiér je naopak zhotoven kompletně v rudé kůži, doplněné o prvky nerezu a probarveného karbonu.
TECHNICKÉ ÚDAJE | Mercedes-Benz G 63 AMG 6×6 |
Motor | zážehový osmiválec bi-turbo |
Objem | 5461 cm3 |
Výkon | 514 kW při 5800/min |
Točivý moment | 960 N.m při 2300/min |
Převodovka | sedmistupňová samočinná |
Pohon | stálý pohon všech kol |
Nádrž | 96 + 63 l |
Celkový rozvor | 4220 mm |
Vnější rozměry | 5875 x 2110 x 2280 mm |
Pohotovostní hmotnost | 3850 kg |
Největší rychlost | 160 km/h |
Základní cena | cca 10 000 000 Kč |
Komentáře