Dobrý den, motor ven!

Největší noční můrou každého tunera je bezesporu selhání motoru během ladění. Někdy se může jednat „jen“ o fouklé těsnění pod hlavou nebo také ojnici koukající z bloku motoru. Vidět skrz motor krátce po měření na brzdě nechce nikdo. Faktem je, že spousta lidí jde těmto katastrofickým scénářům zbytečně naproti.

Dvakrát měř, jednou řež!

Nestačí jen osadit sériový motor větším šnekem nebo do série dodělat vstřikování N2O (oxid dusný, nitro nebo také rajský plyn). Občas stačí jen při ladění výkonu nezacházet až za hranice možností vnitřních komponent a spokojit se s určitým bezpečným výkonem. V tomto případě také rozhodně platí přísloví „méně je někdy více„.

Jak to pak vypadá, když se to přežene s výkonovými úpravami a motor se rozhodne rozházet písty po dílně? Více ve videu!

Ohodnoť článek!
+1
0
+1
1
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
Zdroj
Eat Sleep Car YouTube
Odebírat
Upozornění u
guest

1 Komentář
Nejstarší
Nejnovější Nejvíce hlasů
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře
Dominik Petrák
Uživatel
23. 1. 2021 11:20

u toho dragsteru na 0:56 jseem se malem pos….

Back to top button

Staň se členem DriveZone komunity!

Pouze přihlášení uživatelé mají přístup ke všem funkcím projektu DriveZone®

SLEVOVÉ KÓDY