Nejbizarnější karoserie různých tvarů

Fiat Multipla Tuning
Režim čtení

Dneska se podíváme na ty největší bizarnosti a karoserie různých tvarů a patvarů. Zjistíme, že snad každá automobilka má svůj úlet. Některá jich má dokonce více než jeden.. 😀 Ukážeme si podle mě ty “nejhorší“, ale podobných automobilových výstřelků se najde velká spousta a všehochuť.

Pokud se chcete něco dozvědět, ale zároveň se i pobavit, tak můžeme společně pokračovat. Bude zábava! 😀

Aston Martin Bulldog

5.3L V8 TwinTurbo – pojmenován podle letadla, ve kterém letěl manažer automobilky Aston Martin. Vypadá to velice zajímavě a hodně nadčasově. Nicméně, jištění dveří pomocí košťat asi není úplně to, co by zákazník prestižní britské automobilky čekal.

Citroën Karin

Tento vůz vychází ze tvaru komolého jehlanu. Střecha jako taková je pouze nad místem řidiče, zbytek tvoří okna. Byly zde využívány koncepty jiných automobilek. Ale stejně z toho nakonec vznikl tento skvost.

Citroën Osmose

Možná neuvěříte, že toto vozidlo bylo vytvořeno v roce 2000. Asi to měl být znak přelomu milénia. Byl vyroben pouze jeden kus, ale design se vůbec neuchytil. Asi se není moc čemu divit, že? 😀

Honda Fuya Jo

K tomuto krabicoidnímu vozu bych dodala pouze – Japonská Honda Multipla. Tento model stvořili pro párty život a noční putování z klubu do klubu. Jinak podle mě úplně přesně vystihuje popis – karoserie různých tvarů. Jako designový výstřelek super, ale jinak za nás spíše Honda Fuya Ne! 😀

Mazda EX 005

Toto městské vozítko Mazda vyvinula v roce 1970. Místo volantu mělo joystick, sedačka připomínala kancelářské křeslo. Kvůli své nízké bezpečnosti se nikdy nezačalo vyrábět sériově. Asi bylo poměrně snadné se s tím rozkutálet z kopce.. 😀

Mercedes Bionic

Jednoduše řečeno.. má připomínat rybu.. 😀 Byl to designový kousek, který Mercedes vyvinul hlavně kvůli technologiím zde použitých. Jednalo se o úpravy emisního a spalovacího systému.

Peugeot Proxima

Měl být tak úchvatný a skvělý, že jeho jméno vzniklo od hvězdy – Proxima Centauri. Poháněl ho vidlicový šestiválec s dvěma turbodmychadly. Také zde použili nové vymoženosti. Například samodohuštění pneumatik, změna intenzity brzdového světla podle intenzity stlačení pedálu, apod.

Renault Zoom

Toto stvoření je dvoumístné a poháněné elektromotorem. Dveře se otevíraly nahoru, kvůli snadnějšímu vystupování na parkovištích a ulicích.

Pobavil Tě článek? Sdílej ho s přáteli!

Podobné články

Komentáře

Domů
Blog
Události
Inzerce
Obchod